کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به کمال شهر سال 1401 با 70 درصد تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به کمال شهر سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات باربری مشهد به شهرستان-باربری مشهد به کرج-باربری مشهد به اصفهان-باربری مشهد به کرمان-باربری مشهد به ساری-باربری مشهد به شیراز-باربری مشهد به تبریز خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به کمال شهر سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به کمال شهر را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

صنعت حمل و نقل کشور ما به ویژه در حوزه باربری تا جایی که نگارنده به خاطر دارد همیشه مهم بوده است. از تاکسی رانی گرفته تا اتوبوس رانی و حمل و نقل سبک و سنگین همیشه بخش مهم زندگی شهری بوده اند. در این گزارش بر آن شدیم تا وانت بار های عرضه شده در کشور را بررسی کنیم.

وانت پیکان باردو

این وانت با نام باردو همان پیکان وانت دهه 50 شمسی است که دستی به سر و رویش کشیدند و موتور آن را هم توسعه دادند و با کد موتور OHVG II روانه بازار شد. کابین آن بسیار تنگ و سواری آن بسیار خشک است. موتور آن توانایی تولید 86 اسب بخار و 140 نیوتون متر هم گشتاور دارد.

با توجه به سبک بودن بدنه، از پیکان و پژو روآ شتاب بهتری دارد. داخل کابین هیچ امکانات رفاهی وجود ندارد و حداکثر ظرفیت باربری آن 600 کیلوگرم است. تولید این خودرو در سال 1393 به علت ایمنی پایین متوقف شد و این خودرو هم به تاریخ پیوست. از جهت کاربری برای حمل بار در مسیرهای درون شهری کارآمد است.

وانت پراید

در بدو ورودش به بازار به شدت مورد تمسخر قرار گرفت و برخی به آن لقب دمپایی هم دادند که البته بی راه نبود. بعد از انواع تغییرات و ادا و اصول هایی که سایپا بر سر پلت فرم پراید آورد، این بار هم قسمت عقب آن را بریدند و یه این ترتیب سایپا 151 متولد شد.

موتور این خودرو همان موتور توسعه یافته پراید با 71 اسب بخار و 108 نیوتون متر گشتاور است. وانت پراید در صورت خالی بودن شتاب خیلی خوبی دارد. اما کابین آن بسیار تنگ است و شما مجبورید به صورت عمودی پشت فرمان قرار بگیرید. حداکثر وزن بار مجاز برای آن 600 کیلوگرم است که در صورت تکمیل ظرفیت بار به سختی حرکت می کند.

این وانت برای جابجایی جعبه ها و کارتن های کوچک مناسب است و نباید بارهای سنگین را به آن تحمیل کرد. اما با توجه به ابعاد جمع و جور و مصرف سوخت نسبتا اقتصادی، برای جابجایی های سبک درون شهری مناسب است.

وانت Z24 بنزینی

هر جا او را دیدید به او راه بدهید! نه به خاطر حرمت سنش و ابعاد بزرگش، به این دلیل که ترمز ندارد! هرچه سایپا سعی کرد و روی سیستم ترمز آن تغییرات داد، اما این پیرمرد زحمتکش قصد ایستادن ندارد که ندارد. موتور استفاده شده در این وانت همان موتور قدیمی Z24 وانت با قدرت 100 اسب بخار و 190 نیوتون متر گشتاور است.

ظرفیت حمل بار آن دو هزار و 100 کیلوگرم است و شاسی بسیار مستحکمی دارد. همه می دانند که خیلی قدیمی شده، کابینش تنگ است، ترمز و امکانات ندارد، اما علیرغم همه این ها این پیرمرد همچنان بی رقیب است. برای جابجایی بارهای سنگین وزن یکه تاز بازار است.

وانت مزدا کارا

این وانت بار همان وانت قدیمی مزدا B2000 است که ایرانیزه شده. توسط گروه خودروسازی بهمن، تغییرات جزیی در گرافیک چراغ ها و سپر وانت مزدا کارا صورت گرفته است. این وانت بار محبوب نیروی خود را از یک موتور 2000 سی سی با قدرت 120 اسب بخار می گیرد که شتاب خوبی را برای آن فراهم کرده است.

توان حمل بار مجاز این خودرو با سرنشین و در حالت بنزین سوز 1150 کیلوگرم است. گیربکس و موتور مزدا کارا قدیمی اما هماهنگ هستند و خودرو شتاب و کشش قابل قبولی دارد. اما این وانت بار هم کابین بسیار تنگی دارد و راننده همواره در عذاب است. در حال حاضر نمونه صفر کیلومتر ندارد.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به کمال شهر سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به شهرستان-باربری مشهد به کرج-باربری مشهد به اصفهان-باربری مشهد به کرمان-باربری مشهد به ساری-باربری مشهد به شیراز-باربری مشهد به تبریز را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانت از مشهد به کمال شهر،حمل بار با وانت به کمال شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: